Heeeeeeej!

Idag kan jag försäkra att jag är huundra prooceent friisk!Eller ja.. typ nittioåtta, men ändå! Jag är så äckligt taggad på att vara frisk och ska aldrig mer bli sjuk igen - cross my heart and hope to die!
 
Tack vare världens finaste Kuster har jag fått hem två skolböcker från min lärare så jag har kunnat få lite jobb gjort på gymnasiearbetet som jag måste skicka in redan på Onsdag eftersom jag drar till fjällen då. Men det har gått grymt bra idag, och det känns helt sjukt nog som att jag kommer klara det. Fatta att om Kuster inte fixat hem dom åt mig hade jag möjligtvis inte blivit klar med gymnasiearbetet --> fått icke godkänt gymnasiebetyg --> ej fått ta studenten(!!). Hon är verkligen min hjälte just nu!
 
 
Imorn är det äntligen dags att slänga på sig sminket, åka in till skolan och träffa alla superfina människor som jag saknat pinsamt mycket den senaste veckan. På tal om smink så minns jag och mina finnar knappt hur jag såg ut med det. När jag tog bilder med webkameran såg jag de jag tagit tidigare och ja, hehe, det finns ju en viss skillnad om man säger så....
 
 
 
Ha det grymt så får jag se er very soooon .. förhoppningsvis i verkligheten, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0