Jaha, vad har hänt sen sist då?

  • Jag har haft en till utgång, med Kristin och Julia.
  • Nathalie har flyttat in hos mig.
  • Vi var en mysig kväll hos Elina och träffade både nytt och gammalt folk.
 
Mysigt folk man vaknade upp bland morgonen efter (hälften hade dragit under kvällen..)
 
 
Mysigt var det att vakna med en av dessa på varsin sida om mig också!
 
  • Sen har jag blonderad Nathalies hår och själv hennafärgat underhåret
 
 
  • Jag har firat det nya året
Då såg jag ut såhär.
 
Åt det här.
 
Och umgicks med dom här (plus Victor som dök upp senare)
 
  • Sen har jag ätit (eller snarare försökt äta) världens största pizza...
Märk att det är en bricka under...
 
  • Sen har Nathalie flyttat hem till sig igen.
  • Och jag har träffat massa trevligt folk hemma hos Victor.
 
 
Och nuuu är jag hemma igen och har faktiskt inget inplanerat för de tre sista dagarna av lovet. Har inte setat hemma å slappat en enda dag på hela lovet - helt sjukt. Men nu ska jag sova massor, se en massa serier och försöka skriva den där förbannade filosofi-uppgiften som ska in nästa vecka. Haha, lycka till med det du Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0